‘Customer Performance Award’ voor Landal

bericht geplaatst op 02 februari 2011

Let op: Dit bericht is niet meer actueel sinds 02 juni 2011

Leidschendam, 2 februari 2011 – Landal GreenParks levert de beste klantprestatie in de reisbranche. Dat blijkt uit onderzoek van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen, het in customer analytics gespecialiseerde bureau MIcompany en marktonderzoekbureau MetrixLab, die gisteren de jaarlijkse Customer Performance Awards uitreikten aan een overall winnaar en aan de winnaars per bedrijfssector.
 
Winnaars van de Customer Performance Awards (CPA) zijn bedrijven uit de top 100 van Nederlandse dienstverleners, die enerzijds het best hun klanten bedienen en anderzijds daarvan ook bedrijfsmatig profiteren, zowel door een hoge loyaliteit van de klant, als hogere inkomsten per klant. Het onderzoek is uitgevoerd onder ruim zevenduizend Nederlandse consumenten.
Ikea leverde volgens de onderzoekers net als vorig jaar de beste ‘overall’ klantprestatie. Landal GreenParks won in sector Reizen en liet Bookings.com en Center Parcs achter zich.
 
“Bij ons zijn klanten gasten en we zijn in onze hele organisatie de hele dag bezig om te kijken waar we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. Deze onderscheiding toont aan dat die inspanningen ook worden gewaardeerd, aldus Bas Hoogland, commercieel directeur van Landal GreenParks, dat twee maanden geleden ook is uitgeroepen tot ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’ door onderzoeksbureau Market-Response.

 
Deel via:
Print

Veel gestelde vragen

Kijk of het antwoord in de veelgestelde vragen staat. Bekijk ook de top 10.

Kies een rubriek

Bekijk de vragen in: Parken & Campings, Reserveren & Betalen, Aankomst & Verblijf.

Campings Europa

Landal GreenParks gebruikt cookies op de website. Door gebruik te maken van de site, stemt u hiermee in. Meer informatie

OK
verbergen

Landal GreenParks gebruikt cookies om u beter van dienst te zijn. In de cookies wordt ge-anonimiseerd informatie opgeslagen, zodat onze website acties die u doet kan onthouden en Landal hier op kan anticiperen. Hierin worden geen persoonsgegevens verwerkt en we kunnen niet achterhalen wie u bent.

Websiteverbeteringen

We gebruiken Google Analytics en ComScore om het verkeer te meten op onze website. Dit geeft ons inzicht hoe bezoekers onze website gebruiken en geeft ons de mogelijkheden om de website te verbeteren. Ook hier kunnen we niet achterhalen wie u bent.

Informatie delen

We maken gebruik van Facebook, AddThis en Google Plus zodat u informatie kunt delen met uw vrienden via sociale media. Deze derde partijen gebruiken cookies om onder andere uw inlogstatus te onthouden, zodat u niet elke keer opnieuw hoeft in te loggen.

Video's

Om video's te tonen op onze website wordt een cookie gebruikt om te onthouden waar u bent gebleven tijdens het bekijken van de video.